آموزش ریپورت اکانت در اینستاگرام

آموزش ریپورت اکانت در اینستاگرام

آموزش جامع ریپورت اکانت در اینستاگرام

در صورتی که شما یکی از کاربران استفاده کننده از اینستاگرام هستید ، قطعا در بررسی های روزانه خود با صفحاتی مواجه شده اید که از جنبه های متفاوت دارای محتوای مناسب نباشند ، به عنوان مثال دارای تصاویر مناسب نباشد ، دارای مطالب ناقض حقوق بشر باشد ، مردم را تشویق به خشونت و خودکشی نماید و …. ، بنابراین به راحتی می توانید گزارش بررسی و حذف آن صفحه و به اصطلاح گزارش تخلف (report) آن را به اینستاگرام ارسال نمایید ، در این مقاله آموزش گام به گام ریپورت یک صفحه به شما آموزش داده می شود.

۱ ) در مرحله اولیه پیرو تصویر وارد صفحه مورد نظر شده . (خصوصی (Private) یا عمومی (Public) بودن صفحه تاثیری ندارد)

۲ ) بر روی سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.

۳ ) گزینه Report را انتخاب کنید. با انتخاب Report دو گزینه زیر به شما نمایش داده می شود.
– It’s spam : در صورتی که صفحه مورد نظر شما یک صفحه تبلیغاتی و هرز است که پیوسته اسپم و کامنت های تبلیغاتی ارسال می نماید می بایست این گزینه را انتخاب نمایید با انتخاب این گزینه ریپورت صفحه مورد نظر به پایان می رسد.

– It’s inappropriate : در صورتی که محتوای صفحه مورد نظر شما به هر دلیلی نامناسب می باشد می بایست این گزینه را انتخاب نمایید ، با انتخاب این قسمت گزینه های دیگری به شرح زیر به شما نمایش داده می شود.

– گزینه I don’t want this account to be able to see my photos or videos or search for me
معنی این گزینه “تمایل ندارم تا این کاربر بتواند عکس ها و ویدیوهای من را مشاهده یا از طریق جستجو به اکانت من دسترسی یابد!” می باشد. این گزینه در شرایطی انتخاب می‌شود که تمایل دارید موارد ذکر شده را برای اکانت مد نظر بلاک کنید.

– گزینه I believe this account violates Instagram’s community guidelines
معنی این گزینه “باور دارم که این اکانت قوانین ارتباطی اینستاگرام را نقض کرده است!” می‌باشد. از این گزینه در شرایطی برای ریپورت اکانت در اینستاگرام استفاده می‌شود که اکانتی شرایط و قوانین اینستاگرام را به هر نحو نقض کند. پس از انتخاب این گزینه ، دو گزینه زیرشاخه دیگر نمایان می‌شود که شامل موارد زیر می‌شوند:

– Report a photo, video or comment : در صورتی که قصد تنها یک کامنت، ویدیو یا عکس ارسالی از سوی آن اکانت را ریپورت کنید.
– Report account : در صورتی که قصد ریپورت کامل اکانت را دارید باید این گزینه را انتخاب نمایید ، با انتخاب این گزینه ، مجددا گزینه های دیگری به شرح زیر فعال می گردد:
– Posting annoying content :ین گزینه در شرایطی استفاده می‌شود که اکانت مورد نظر محتوا یا پست های آزاردهنده ارسال کند. اینستاگرام توصیه دارد که در این شرایط حتما از ریپورت پست های اینستاگرام استفاده کنید و پست های مورد نظر را تک تک ریپورت کنید.
– Posting Spam : این گزینه در شرایطی استفاده می‌شود که اکانت مورد نظر پست های اسپم ارسال کند. با انتخاب این گزینه، پروسه ریپورت اکانت به عنوان اسپمر تکمیل می‌شود.
– Posting inappropriate content :این گزینه در شرایطی استفاده می‌شود که اکانت مورد نظر محتوا یا پست های نامناسب ارسال کند. با انتخاب این گزینه زیر‌شاخه‌های جدیدی نمایان می‌شوند که به شرح زیر هستند:

– Bullying or harassment: در شرایطی استفاده می‌شود که اکانت مورد نظر پست هایی با هدف ترویج آزار و زورگویی، تهدید و موارد این چنینی ارسال کند.
– Drug use: برای ریپورت اکانت هایی است که با پست های خود مردم را تشویق به مصرف موارد مخدر می‌کند.
– Graphic violence: برای ریپورت اکانت هایی است که با پست های خود به تشویق و ترویج خشونت می‌پردازند.
– Nudity or Pornography: برای ریپورت اکانت هایی است که با پست هایشان به تشویق برهنگی و هرزهنگاری می‌پردازند و پست‌ های این چنینی ارسال می‌کنند.
– Self-harm: برای ریپورت اکانت هایی استفاده می‌شود که پست هایی با مضمون خودآزاری، خودزنی، خودکشی و سایر اقدامات این چنینی ارسال می‌کنند.

– This profile is pretending to be someone else: این گزینه در شرایطی استفاده می‌شود که دارنده اکانت مورد نظر خود را به عنوان شخص دیگری جا زده باشد. با انتخاب این گزینه هم سه آپشن زیرشاخه نمایان می‌شوند که به شرح زیر هستند:
– Me: اگر اکانت مورد نظر از مشخصات شما سوء استفاده کرده و خود را به جای شما جا زده است، این گزینه را انتخاب کنید.
– Someone I know: اگر اکانت مورد نظر از مشخصات فردی استفاده کرده که شما وی را می‌شناسید، این گزینه را انتخاب کنید. اینستاگرام در این شرایط از شما می‌خواهد تا از فردی که می‌شناسید درخواست کنید تا شخصا اکانت فیک مورد نظر را ریپورت کند. بنابراین شما قادر به ریپورت آن اکانت نخواهید بود.
– A celebrity or public figure: اگر اکانت مورد نظر از مشخصات یک سلبریتی سوء استفاده کرده و خود را به جای آن جا زده است، این گزینه را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه با مشخصات اکانت اصلی سلبریتی مورد نظر را وارد کنید.

– Might be posting my intellectual property: این گزینه در شرایطی استفاده می‌شود که دارنده اکانت مورد نظر به نوعی حق کپی رایت را نقض کرده باشد. اینستاگرام اشاره دارد که در این شرایط از حالت ریپورت خود پست به عنوان نقض کپی رایت استفاده کنید.

Related Posts
Leave a reply