به اشتراک گذاشتن ۱۰ تصویر و ویدیو تنها در یک پست

به اشتراک گذاشتن ۱۰ تصویر و ویدیو تنها در یک پست

 

در ۲۲ فوریه ۲۰۱۷ اینستاگرام در بروز رسانی خود به معرفی ویژگی جالب به اشتراک گذاشتن چند تصویر و ویدیو تنها در یک پست پرداخت.
با استفاده از این امکان جدید دیگر نیاز نیست که شما زمان زیادی صرف کنید تا از میان چندین تصویر و ویدیو تنها یکی از آنها را به عنوان بهترین انتخاب کنید تا در یک پست به نمایش بگذارید، بلکه شما می توانید چندین تصویر و ویدیو را در قالب یک پست به اشتراک بگذارید. برای مثال شما می توانید چندین عکس از یک مهمانی و یا تعطیلات آخر هفته خود را تنها در یک پست در پروفایل خود داشته باشید.

 

 

استفاده از این امکان به سادگی صورت می پذیرد. زمانی که شما به قسمت آپلود تصاویر و ویدیو ها برای انتخاب یکی از آنها جهت به اشتراک گذاری پست خود می روید در این قسمت پایین صفحه سمت راست یک گزینه با نام select multiple مشاهده خواهید کرد که یک آیکون مربع شکل نیز در کنار آن قرار دارد ، شما با انتخاب این گزینه می توانید تا ۱۰ عدد تصویر و یا ویدیو انتخاب کرده و به اشتراک بگذارید.
در این قسمت اعمال ویرایش بر روی تصاویر نیز به آسانی صورت می گیرد ، شما می توانید با ضربه زدن و نگه داشتن هر یک از تصاویر آنها را جا به جا کنید و ترتیب قرار گرفتنشان را به دلخواه خود مشخص کنید و با انتخاب هر یک از تصاویر و یا ویدیو می توانید بر روی تک تک آنها ویرایش و فیلتر جداگانه اجرا کنید. بعد از انتخاب تصاویر و ویدیو ها اگر مایل بودید که یکی یا برخی از آنها را حذف کنید کافیست روی تصویر مورد نظر ضربه بزنید و نگه دارید تا آیکون سطل آشغال بالای صفحه برای شما به نمایش در بیاید و سپس تصویر را بر روی آن بکشید تا حذف شود ، هم چنین شما می توانید در هر یک از پست ها به صورت جداگانه دوستان و یا کسانی را که می خواهید تگ کنید.

 

باید به این نکته توجه داشته باشید که در پست های چند گانه شما فقط می توانید یک عنوان برای همه ی تصاویر داشته باشید.
در صفحه پروفایل افراد آیکون مربع برروی برخی از پست ها نشانگر پست های دارای چندگانه می باشد که نشان می دهد در آن پست چند تصویر و یا ویدیو نمایش داده شده است.
در صفحه فید اینستاگرام نیز در قسمت پایینی پست های چند گانه به تعداد عکس ها و ویدیو ها چند نقطه آبی وجود دارد که شما با کشیدن صفحه به راست و چپ می توانید همه پست ها را مشاهده کنید. شما می توانید این پست هارا به طور معمول مانند سایر پست ها لایک کنید و کامنت بگذارید.
این ویژگی و قابلیت هم اکنون در سراسر جهان در دسترس تمامی کاربران اینستاگرام با سیستم عامل اندروید و ios می باشد.

Related Posts
Leave a reply