پخش زنده ویدیو در استوری اینستاگرام

پخش زنده ویدیو در استوری اینستاگرام

اينستاگرام در آپديت جدید خود دو امكان پخش زنده استورى و دايركت استورى را به امكانات خود اضافه نمود .
در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۶ اینستاگرام به معرفی دو قابلیت جدید پرداخت:یک امکان ارسال ویدیوی زنده در استوری و دوم مخفی شدن عکس ها ویدیو ها برای گروه ها و دوستان پس از ارسال در دایرکت.در ماه اگوست اینستاگرام استوری را به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن تمام لحظاتی که افراد در طول روز سپری می کنند و نه فقط لحظات خاصی که افراد می خواهند آنهارا در پروفایل خود نگه دارند راه اندازی نمود.
در حال حاظر ۱۰۰ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام روزانه از استوری استفاده می کنند وبا معرفی این دو آپدیت جدید شما دو راه دیگر برای اینکه استوری خود را آزادانه و در لحظه به اشتراک بگذارید دارید.
پخش زنده ویدیو در استوری اینستاگرام
ویدیوی زنده استوری اینستاگرام به شما کمک می کند تا با دوستان و فالورهای خود در لحظه ارتباط برقرار کنید، زمانی که شما ویدیوی زنده خود را ارسال کردید ویدیو از داخل برنامه مخفی می شود بنابراین شما می توانید با احساس راحتی بیشتر هر چیزی را در هر زمانی به اشتراک بگذارید.
ارسال ویدیو زنده به آسانی صورت می پذیرد فقط کافی است که در قسمت استوری خود صفحه را به سمت راست سوایپ کنیدو برروی گزینه start live video ضربه بزنید و شروع کنید به ضبط ویدیوی زنده خود، در نظر داشته باشید که حداکثر زمان برای ضبط یک ساعت می باشد.
زمانی که فردی که شما آن را فالو دارید شروع به گذاشتن ویدیو زنده در استوری می کند شما کلمه Live را در زیر عکس پروفایل آن فرد در لیست استوری مشاهده خواهید کرد. در طول پخش ویدیو هم شما می توانید هر چقدر که دوست دارید کامنت بگذارید و لایک کنید.
هم چنین شما می توانید استوری های ویدیو زنده را در اکسپلوره چک کنید، و با کلیک برروی گزینه top Live می توانید استوری های زنده ی مهیجی که در لحظه اتفاق می افتد را ببینید.
طبق اعلام وبلاگ رسمی اینستاگرام ویدیو زنده در استوری و صفحه اکسپلوره تا چند هفته آینده در سراسر جهان راه اندازی خواهد شد.

ویدیوی زنده اینستاگرام.live video

مخفی شدن عکس ها و ویدیو ها پس از ارسال برای گروه ها و دوستان در دایرکت اینستاگرام (قابلیت Disappearing)
از سال گذشته که دایرکت اینستاگرام ارتقا یافت و بهبود پیدا نمود تعداد افرادی که از دایرکت استفاده می کردند هر ما بیشتر شد و از ۸۰ میلیون نفر به ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان رشد یافت. در حقیقت بسیاری ازافراد از گروه های دایرکت استفاده می کنند تا هر روز با نزدیکترین دوستان و خانواده خود در ارتباط باشند.
به روز رسانی جدید پیام های دایرکت را به صورت یکسان منظم می کند و یک راه بصری برای ارتباط با نزدیکترین دوستان همه در یک مکان در دسترس و راحت برای شما فراهم می کند.
شما می توانید با سوایپ کردن صفحه اصلی به سمت راست به قسمت دوربین بروید و فیلم یا عکس بگیرین و سپس با لمس آیکون پیکان مانند پایین صفحه آنهارا در بخش خصوصی (دایرکت) ارسال کنید در زمان ارسال شما می توانید یک گروه انتخاب کنید یا به صورت فردی برای تک تک دوستانتان ارسال کنید .لازم به ذکر است که در این قسمت زمانی که شما تصویر یا ویدیو خود را ارسال می کنید پس از اینکه دوستانتان آنها را مشاهده کردند مخفی خواهد شد، همچنین اگر دوستان شما از ویدیو یا تصویر ارسالی شما اسکرین شات بگیرند هشداری مبنی بر آگاه کردن شما از این موضوع برای شما ارسال می شود.
این نکته قابل ذکر است که فرقی نمی کند اکانت شما خصوصی (private ) باشد یا عمومی شما فقط می توانید برای کسانی که شما را فالو دارند در دایرکت ویدیو یا تصویر ارسال کنید.

live-video

برای باز کردن اینباکس پیام های خود آیکون موشک کاغذی در سمت راست بالای صفحه اصلی را لمس کنید و یا صفحه را به سمت چپ سوایپ کنید با وارد شدن به این بخش شما یک نوار در بالای صفحه از عکس ها ویدیو های disappearing را مشاهده می کنید و با ضربه زدن برروی حلقه ابی می توانید ببینید که دوستانتان برای شما چه چیزی ارسال کردند. در گروه ها شما میتوانید پاسخ و واکنش هر یک از اعضای گروه را و هم چنین در یک اسلاید شو لیست افرادی که تصویر یا ویدیو ارسالی را مشاهده کردند را می توانید ببینید. برای پاسخ دادن نیز فقط کافی است برروی عکس پروفایل شخص مورد نظر ضربه بزنید و پاسخ خود را ارسال کنید.
disappearing عکس ها ویدیو ها در حال حاظر در سراسر جهان راه اندازی شده و در دسترس است.

live-video-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88-%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87

در زیر ویدئوی رسمی پخش زنده ( Live Video On Instagram Stories ) را مشاهده نمایید .

 

Related Posts