ابزار و کنترل های جدید در اینستاگرام برای امنیت بیشتر

ابزار و کنترل های جدید در اینستاگرام برای امنیت بیشتر

در تاریخ ششم ماه دسامبر ۲۰۱۶ اینستاگرام به معرفی تعدادی ابزار و کنترل جدید به منظور بالا بردن امنیت برنامه برای کاربران خود پرداخت .
اینستاگرام در وبلاگ رسمی خود در این باره اینگونه اظهار داشت که :از زمان شروع به کار اینستاگرام تمام حواس ما بر روی ساختن مکانی دلپذیر برای هر فردی متمرکز شده است، در ماه سپتامبر ما تعهد کردیم تا فضای اینستاگرام را به گونه ای نگه داریم تا محیطی مثبت برای ابراز عقاید و خصوصیات هر فرد باشد و امروز ما می خواهیم در راستای عمل به تعهدات خود به معرفی چند ابزار بیشتر برای امنیت اینستاگرام بپردازیم .
اینک به معرفی هر یک از این ابزار و کنترل جدید اینستاگرام میپردازیم :

ویژگی های کنترل کامنت ( Comment Control Features )
در اینستاگرام اکثریت گفتگو ها در کامنت ها اتفاق می افتد، اگرچه نظرات تا حد زیادی خوب و مثبت هستند اما تعدادی از آنها نیز به گونه ای مثبت و خوشامد نیستند. پیش از این اینستاگرام قابلیت فیلتر کردن نظرات براساس کلمات کلیدی را راه اندازی کرده بود که این اقدام یک گام مهم بود تا تجربه ی کنترل بیشتر نظرات را به شما بدهد. با این حال، در ماه دسامبر به معرفی دو ویژگی جدید دیگر پرداخت تا تجربه شما در کنترل نظرات را بهبود بخشد.
اضافه شدن یک راه برای خاموش کردن نظرات در هر پست ،گاهی اوقات لحظاتی وجود دارد که شما می خواهید اجازه دهید پست خود شخصی باقی بماند .پیش از این، این راه فقط برای تعداد کمی از افراد در دسترس بود اما در طی هفته اخیر برای همه ی کاربران اینستاگرام در دسترس قرار گرفت.
برای خاموش کردن نظرات باید هنگامی که می خواهید پست بگذارید قبل از به اشتراک گذاشتن آن برروی گزینه Advanced Settings ضربه بزنید سپس در قسمت کامنت گزینه ی Turn Off Commenting را انتخاب کنید. شما می توانید در هر زمانی که می خواهید حتی پس از انتشار پست خود با انتخاب منوی سه نقطه بالای هر پست وضعیت ارسال نظرات را به قبل برگردانده و آن را روشن کنید.
هم چنین اینستاگرام قابلیت لایک کردن نظرات را نیز راه اندازی کرده است بدین صورت که در کنار هر نظر در قسمت کامنت ها آیکون قلب را قرار داده است تا شما نظراتی را که مثبت هستند و دوستشان دارید را لایک کنید با این کار شما نظرات مثبت را تشویق و پشتیبانی می کنید و کم کم به سمتی می رویم تا همه ی نظرات، نظراتی مثبت و عاری از هرگونه توهین و نا سزا باشند.

 

 

قابلیت حذف فالوورها ازاکانت های خصوصی
برخی از کاربران در اینستاگرام اکانت خصوصی ( privat ) را انتخاب می کنند بدین معنی که آنها باید هریک از فالوورهای خود را تایید کنند، این یک راه مهم است تا افراد با احساس راحتی بیشتری برای دوستان نزدیک و افراد خانواده پست خود را به اشتراک بگذارند.
در گذشته زمانی که شما درخواست یک کاربر را برای فالو کردن صفحه تان تایید می کردید هیچ راهی به جز مسدود کردن اکانت او برای خنثی کردن آن وجود نداشت اما در حال حاضر در بروز رسانی جدید اینستاگرام شما می توانید با رفتن به لیست فالوور های خود با انتخاب گزینه سه نقطه کنار نام کاربری هر شخص اکانت آن فرد را حذف کنید. این قابلیت هم چنین این کاربرد را دارد که شما نمی خواهید فرد مورد نظر از اینکه شما او را حذف کردید مطلع شود.

ارسال گزارش ناشناس برای پست های حاوی خود آزاری
ممکن است هنگامی که پست ها را مشاهده می کنید ببینید که دوستانتان یا هریک از فالوورهای شما نیاز به کمک و پشتیبانی شما دارند. در واقع پست های انها به نوعی حاوی خود آزاری می باشد. اینستاگرام اعلام نموده که در آپدیت جدید شما می توانید هنگام مشاهده این خود آزاری ها گزارشی ناشناس برای اینستاگرام ارسال کنید و اینستاگرام آن فرد را به سازمان های مرتبط جهت مشاوره معرفی میکند. هم چنین اینستاگرام در وبلاگ خود نوشته است که تیم کاری ما هفت روز هفته و بصورت ۲۴ ساعته این گزارش هارا بررسی می کند.

 

Related Posts
Comment ( ۱ )
  1. چاپگر صنعتی
    ۱۸ام بهمن ۱۳۹۵ at ۲:۳۲ ب.ظ
    Reply

    مرسیییییییییییی

Leave a reply