معرفی برنامه Layout اینستاگرام

معرفی برنامه Layout اینستاگرام

در ۲۳ مارس سال ۲۰۱۵ اینستاگرام بعد از برنامه hyperlapse به معرفی یک برنامه دیگر به نام layout پرداخت، این برنامه توسط خود اینستاگرام ساخته شده است. اینستاگرام یک اپلیکیشن به اشتراک گذاری تصاویر است که در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است و در حال حاضر استفاده از تصاویری که از چندین عکس ساخته شده در بین کاربران این اپلیکیشن بسیار رواج پیدا کرده است بنابراین سال گذشته اینستاگرام با توجه به این موضوع تصمیم به ساخت برنامه ای گرفت تا کاربران بتوانند به آسانی و سریع تصاویر چند عکسی و یا به اصطلاح کلاژ بسازند و در اینستاگرامشان به اشتراک بگذارند.

 

layout.instagram.لایوت اینستاگرام

 

Layout برنامه ای است که بوسیله ی آن می توان از ترکیب چندین عکس یک تصویر ساده بدست آورد که در نوع خود جالب است و یک راه ساده تا شما بتوانید در ساختن و به اشتراک گذاری تصاویر خلاق باشید. در این برنامه ۱۰ قالب آماده وجود دارد که شما می توانید حداکثر ۹ عکس از گالری خود انتخاب کرده و آنها را درون قالب ها قرار دهید، هم چنین کارکرد این برنامه به گونه ای است که شما علاوه بر استفاده از عکس های گالری خود می توانید در لحظه با استفاه از دوربین برنامه چندین عکس پشت سر هم بگیرید سپس آنهارا درون قالب بگذارید و به این صورت اتفاقات را در لحظه ثبت کنید.
این برنامه زمانی که ساخته شد فقط برای سیستم عامل ios طراحی شده بود اما مدتی بعد اینستاگرام اقدام به انتشار نسخه اندروید آن نیز نمود.

چگونه یک تصویر در layout بسازیم.
هنگامی که شما برنامه را باز می کنید به صورت پیش فرض بروی صفحه برنامه عکس هایی که اخیرا گرفته یا ذخیره کرده اید برای شما به نمایش در می آیند، هم چنین در پایین صفحه سه گزینه gallery ,Faces ,Recents وجود دارد که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند.
gallery با انتخاب این گزینه شما می توانید تمامی عکس های گالری خود را مشاهده کنید.
Faces در صورت کلیک برروی این گزینه شما فقط عکس هایی که درون آنها چهره افراد تشخیص داده شده است را مشاهده خواهید کرد.
Recents و در گزینه آخر فقط ۳۰ عکسی که شما اخیرا بیشتر در برنامه از آنها استفاده کرده اید به نمایش در خواهد آمد.
زمانی که شما از طریق یکی از گزینه های بالا عکس های مورد نظر خود را یافتید می توانید حداکثر ۹ عکس از میان آنها انتخاب کنید پس از انتخاب باید برروی یکی از ۱۰ قالب آماده ای که در بالای صفحه برای شما به نمایش در می آید کلیک کنید زمانی که این کار را انجام دادید به صفحه بعدی برای چیدمان و ویرایش عکس ها هدایت می شوید، در این صفحه شما چندین گزینه در پیش رو دارید: Replace, mirror, flip, border
اگر شما مایلید که یکی از عکس های انتخابی خود را با عکس دیگری عوض کنید با کلیک بروی این گزینه Replace می توانید این کار را انجام دهید.
با انتخاب هر یک از دو گزینه mirror, flip شما می توانید جهت عکس خود را تغییر دهید.
border نیز قابلیت ایجاد مرز میان عکس ها در قالب و حاشیه گذاری می باشد.
هم چنین با کلیک برروی هر عکس می توانید چیدمان آنها را عوض کنید و یا عکس هارا زووم کنید و سایزشان را تغییر دهید، در اخر زمانی که ویرایش های لازم را انجام دادید برروی گزینه save کلیک کنید و تصویر خود را با انتخاب گزینه دلخواه خود از میان گزینه های موجود در برنامه ( instagram,facebook,more ) به اشتراک بگذارید.

 

layout.instagram

 

app-download

download-new-basketball-coach-2-for-android

cafebazar

 

Related Posts
Leave a reply