اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک راه ساده و جذاب برای به اشتراک گذاشتن موضوعات جالب و مهم زندگی خود از طریق عکس است ، شما می توانید با زدن یک ضربه بر روی گوشی تلفن همراه خود یک تصویر تهیه کنید سپس علاوه بر آنکه آن تصویر به عنوان یک خاطره و یادگاری برای همیشه وجود خواهد داشت می توانید از طریق اینستاگرام آن را برای مشاهده دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین از زندگی و اتفاقات دوستان خود مطلع شوید ، اینستاگرام کل جهان را از طریق عکس به یکدیگر متصل کرده است.

 

بنیانگذاران اینستاگرام چه کسانی هستند؟
instagram
Kevin Systrom کوین سیستروم : مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران اینستاگرام است ، فارق التحصیل دانشگاه استنفورد ، قبل از تاسیس اینستاگرام در شرکت گوگل مشغول به کار بوده است ، او مسئول پیاده سازی ایده های کلی و استراتژهای به کار گرفته می باشد.
Mike Krieger مایک کریگر ، مدیر ارشد فناوری و یکی دیگر از بنیانگذاران اینستاگرام است ، فارق التحصیل دانشگاه استنفورد ، قبل از تاسیس اینستاگرام درشرکت می بو مشغول به کار بوده است.

 

واژه ” اینستاگرام”  چگونه انتخاب شده است؟

Feet man and vintage retro photo camera outdoor Travel Lifestyle vacations concept ** Note: Shallow depth of field

افراد از گذشته های دور تاکنون  همیشه طرفدار و دوستدار دوربین و عکس گرفتن با انواع مختلف دوربین های اولیه تا دوربین های “instant” یا همان فوری و لحظه ای بوده اند که امروز به ساده ترین و سریع ترین حالت ممکن امکان تهیه عکس فراهم گردیده است ،  همچنین با گذشت زمان مشاهده گردید که ” telegrams”  یا همان تلگراف هم مورد توجه مردم  می باشد بنابراین instagram از ترکیب این دو کلمه الهام گرفته شده است.

 

ایده اینستاگرام چگونه پدید آمد؟

blogpic

همه ما عاشق عکس گرفتن هستیم ، و همیشه فکر میکردیم که گرفتن یک عکس جالب و جذاب نیازمند یک دوربین بسیار حرفه ای و گذراندن دوره های عکاسی است ، اما با پیدایش موبایل های دوربین دار همه چیز تغییر و شرایط بهتری ایجاد گردید ، پدید آوردندگان اینستاگرام تصمیم به ایجاد یک چالش برای این طرز فکر گرفتند، اینستاگرام برای حل سه مسئله ساده ایجاد گردید :

۱- عکس های تهیه شده توسط موبایل همواره دارای کیفیتی معمولی هستند ، و افراد به دنیال اعمال فیلتر و افکت های به عکس خود جهت حرفه ای تر شده آن هستند.

۲- به اشتراک گذاری در سیستم های مختلف معضل و مشکل دیگری است که اینستاگرام این مشکل رفع و شما می توانید به راحتی عکس خود را تهیه و در سیستم های مختلف منتشر کنید.

۳- همیشه اکثر تجربه های آپلود بسیار ناخوشایند بوده اند با اینستاگرام یک آپلود سریع و بهینه شده  را تجربه می کنید.

 

چگونگی حفظ حریم شخصی؟

private

در اینستاگرام هنگام ایجاد حساب کاربری دو حالت تعریف شده است ، “public” این گزینه مطالب منتشر شده توسط شما را به صورت عمومی به همگان نمایش می دهد ، ” private” این گزینه حساب شما را به صورت خصوصی نمایش می دهد و تنها افرای که شما تایید نموده اید اجازه دیدن مطالب شما را دارند.

 

هزینه دریافت برنامه اینستاگرام چقدر است؟

شما می توانید برنامه اینستاگرام را  به رایگان از کلیه فروشگاه های اَپ دریافت نمایید.

 

Related Posts
Leave a reply