معرفی قابلیت بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام

معرفی قابلیت بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام

معرفی قابلیت Business Profile

شما با استفاده از این قابلیت می توانید اکانت عادی خودرا به یک اکانت تجاری تبدیل کنید. اکانت تجاری نیز مانند Stories یک ویژگی بسیار جالب است که اینستاگرام به تازگی آن را به امکانات خود اضافه نموده است، اما کاربرد آن بیشتر برای افرادی خواهد بود که یک صفحه کاری و تجاری دارند. تجاری کردن اکانت اینستاگرام برای هر کاربری امکان‌پذیر است و شما می توانید به راحتی اکانت خود را به یک اکانت تجاری تبدیل کنید و تنها شرط آن داشتن یک اکانت فیسبوک است و باید حتما حساب اینستاگرام شما با حساب فیسبوک تان در تعامل باشد. با تجاری کردن اکانت شما شاهد تغییرات و ویژگی های جدیدی در صفحه خود خواهید بود که در ادامه به توضییح هر یک از آنها می پردازیم.

 

untitled-3

 

در ویژگی اول شما با تجاری کردن اکانت خود، شاهد تغیراتی خواهید بود از جمله این که از این پس کاربران وقتی به صفحه‌ی شما مراجعه می‌کنند علاوه بر مشاهده گزینه‌ی Follow بر روی صفحه ی شما گزینه‌ی دیگری با عنوان Contact مشاهده خواهند کرد (تصویر شماره ۱) که  مخاطبان شما با انتخاب این گزینه  می‌توانند به دو یا سه قابلیت (باتوجه به اطلاعاتی که شما هنگام ایجاد اکانت تجاری در اختیار مخاطبان در پروفایل خود قرار می دهید) دسترسی پیدا کنند (تصویر شماره۲) این قابلیت‌ شامل سه گزینه  Get Directions، Call و Email می باشد که کاربرد هر کدام را در ادامه توضیح خواهیم داد.

کاربران با انتخاب گزینه Get Directions  می‌توانند آدرس شرکت یا محل خدمات دهی شما را بیابند،و با انتخاب  گزینه Call شماره تماس‌های پشتیبانی و خدمات‌دهی شما برای آنان نمایان می شود ودر اخر با انتخاب گزینه Email کاربران شما  می‌توانند به آدرس ایمیل رسمی شما  دسترسی یافته و بدین صورت با شما ارتباط مستقیم و رسمی تری برقرار سازند.

در ویژگی دوم تغییری که با تجاری کردن اکانت برای شما اتفاق خواهد افتاد دسترسی به آمار و ارقام مربوط به پست‌های شما خواهد بود. برای مثال می‌توانید Top Post‌های خود را از لحاظ بازدید و لایک مشاهده کرده و سیر صعودی یا نزولی فالوورهای خود را نیز بررسی کنید (تصویر شماره ۳).این نکته قابل ذکر است که بخشی از اطلاعاتی که با تجاری کردن اکانت به دست خواهید آورد نیاز به یک هفته زمان دارند تا به یک جمع بندی کلی درباره‌ی اکانت و ارائه‌ی اطلاعات برسند.

آموزش نحوه تجاری کردن اکانت

 

untitled-1

 

نحوه‌ی تجاری کردن اکانت اینستاگرام به این صورت است که ابتدا باید به تنظیمات اینستاگرام خود مراجعه کرده و در قسمت ACCOUNT با توجه به تصویر شماره۴  گزینه  switch to Business profile را انتخاب کنید. سپس در تصویر ۵ ‘گزینه continue را لمس کرده تا به صفحه بعد بروید در در تصویر ۶ از شما درخواست می‌شود تا به اکانت فیسبوک خود متصل شوید و در تصویر۷ شما باید اطلاعاتی همچون شماره تلفن و یا ایمیل و پسورد اکانت فیس بوک خودتان را وارد کنید،پس از پشت سر گذاشتن این صفحه اگر شما ادمین چند پیج در فیس بوک باشیدتصویر شماره ۸ برای شما به نمایش در خواهد آمد تا به انتخاب هر کدام از انها که مایلید بپردازید بعد از انجام این کار به صفحه بعد بروید یعنی تصویر ۹ و ایمیل و شماره تلفن خود را که می خواهید بر روی پروفایل شما باشد را وارد کنید هم چنین اگر مایلید می توانید آدرس و موقعیت خود را بر روی نقشه مشخص کنید پس از انجام تمامی این مراحل همانگونه که در تصویر ۱۰ مشاهده می کنید اکانت شما به سادگی تبدیل به یک اکانت تجاری می‌شود. در صورتی که به هر دلیل از انجام اینکار منصرف شدید می‌توانید مجددا با مراجعه به تنظیمات اینستاگرام، گزینه‌ی Switch to Regular Profile را انتخاب کنید تا اکانت شما مجددا به اکانت عادی تبدیل شود.

 

untitled-2

 

 

Related Posts
Leave a reply