معرفی قابلیت zoom (بزرگنمایی) در اینستاگرام

معرفی قابلیت zoom (بزرگنمایی) در اینستاگرام

معرفی قابلیت zoom (بزرگنمایی)

 

zoom

 

زوم کردن یکی از بزرگترین خواسته‌ های کاربران اینستاگرام  از این اپلیکیشن به اشتراک‌ گذاری تصاویر است. اینستاگرام در صفحه خود در یک ویدئو در روز چهارشنبه ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ (۱۰ شهریور۱۳۹۵) نوید این ویژگی را که کاربران اینستاگرام مدت ها منتظر آن بودند و از نبود ویژگی زوم کردن در تصاویر و ویدیوها ابراز نارضایتی می‌کردند را به کاربران خود داد، که برای کاربران iOS و به تازگی هم برای کاربران اندروید فراهم شده و افراد می‌توانند نگاهی نزدیک‌تر به تصاویر و ویدیوها داشته باشند. در این ویدئو نشان می دهد که شما می توانید از حرکت همیشگی دو انگشتی برای زوم کردن روی تصویر استفاده کنید.

زوم کردن راه مناسبی برای دقت کردن به جزئیات است، اما بزرگ کردن تصاویر معمولا کیفیت آنها را پایین می‌آورد. بنابراین ممکن است این قابلیت مانند تصوری که شما از زوم کردن تصاویر در اینستاگرام داشتید نباشد و نیاز شما در این زمینه را به طور کامل رفع ننماید، زیرا رزولوشن تصویر با بزرگ کردن تغییری نمی‌کند و دلیل این موضوع آن است که تمامی تصاویر و ویدیوهایی که شما در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، ۳۲۰ تا ۱۰۸۰ پیکسل دارند و در صورتی که بیشتر از ۱۰۸۰ پیکسل‌ باشند اینستاگرام حجم تصویر یا ویدیوی شما را کاهش می‌دهد تا قابلیت به اشتراک‌گذاری در این شبکه اجتماعی را داشته باشد.

درآخر این نکته قابل ذکر است که قابلیت زوم کردن برای تمامی تصاویر و ویدیوها در این اپلیکیشن کار می‌کند، به جز آنهایی که در بخش stories به اشتراک گذاشته شده‌اند.

 

Related Posts
Leave a reply